Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Netanya Zwijndrecht. Meer weten? Ontdek meer
Arjan
23 jun 2026 om 21:29
Het eten werd snel bezorgd, eerder nog dan in eerste instantie werd aangegeven. Het eten was ok, de shoarma had wel iets malser mogen zijn. Er zaten wat taaie stukken vlees tussen.
Yvonne
18 jun 2026 om 0:30
Was heerlijk, supersnel bezorgd. Dikke 10 van mij.
Tim
25 feb 2026 om 11:32
Heerlijk!
Cookie
13 feb 2026 om 20:11
Heerlijk dank jullie wel :)
Roderik
12 feb 2026 om 19:11
Fantastisch
Anna
11 feb 2026 om 19:32
Niks te klagen gewoon lekker!
Kees
10 feb 2026 om 19:28
De beste eten ooit ONGEKEND!
Angelina
9 feb 2026 om 16:41
sorry heb nog nooit zulk slechte shoarma gehad harde stukjes die niet te kauwen waren het leek erop dat het opgewarmde stukjes vlees van een paar dagen oud
Sandra
7 feb 2026 om 11:07
Smaak prima, 12 euro voor een kapsalon heel duur!
Remko
4 jan 2026 om 20:04
Smakelijke kapsalon. Een van de beste in de regio.
John
1 jan 2026 om 19:51
Op nieuwjaarsdag moet je niet zeuren dat het een uur te laat bezorgt wordt. Het eten was gewoon lekker.
Y
19 dec 2025 om 9:13
Smaakte heerlijk en was snel bezorgd. Ze doen altijd hun best hun klanten zo goed mogelijk te voorzien van een lekkere maaltijd